Главная \ Пресса

Размова пра гэты спектакль цікавая i адметная па некалькіх прычынах. Па-першае, зусім новых балетных спектакляў, а не бясконцых асэнсаванняў i пераасэнсаванняў класікі з'яўляецца вельмі мала. Па-другое, усе стваральнікі новага харэаграфічнага твора – i лібрэтыст, i кампазітар, i харэограф, i выканаўцы – дзеячы беларускага музычнага тэатра.


Перш чым з'явіцца на сцэне Беларускага музычнага тэатра, балет "Meфістa" прайшоў праз шмат пакут. Прэм'еру доўга адкладвалі, пераносілі, пакуль пастаноўка ўвогуле не аказалася пад пагрозай закрыцця. Але пад самы канец мінулага сезона "Meфістa" ўсё ж выпусцілі – аўральным чынам, гвалтоўна, цаной вялікіх нервовых страт i бяссонных начэй балетмайстра-пастаноўшчыка Уладзіміра Iванова.


Название этого спектакля на афишах Музыкального театра заставило призадуматься даже давних его поклонников.


К какому бы жанру ни обращался Белорусский государственный музыкальный театр, но без доброй старой оперетты он всё же полноценно существовать не может. Да и куда уйдешь от классики? И тем более – от чарующих мелодий Кальмана.


Практически вся труппа Белорусского государственного музыкального театра задействована в новой постановке "Королева чардаша". Премьера спектакля состоялась вечером 29 мая.


"Каралева чардашу", на прэм’еру якой нас запрашае мінскі тэатр музкамэдыі, – усё тая ж "Сыльва". Але адначасова зусім не тая. Іншыя яе імёны – "Цыганская прынцэса", "Дзіця шантану", "Дзяўчына з Рыўеры".


Памятаеце музычны фільм "Прыгоды Бураціна 20-ці-гадовай даўніны? Непераўзыдзеная ігpa такіх знакамітых артыстаў, як Аліса Фрэйндліх, Ралан Быкаў, Уладзімір Басаў, Рына Зелёная ды іншых, кідкая музыка Аляксея Рыбнікава з запамінальнай фінальнай песняй, дзе гледачы скандзіравалі следам за артыстамі: "Бу-ра-ці-на!" – yсё гэта стварала ўражанне, што зрабіць нешта лепшае паводле музычна-бурацінавых матываў немагчыма.


В Минск приехал Алексей Рыбников, известный композитор, народный артист России и "отец" знаменитой рок-оперы "Юнона" и "Авось". Цель поездки – оценить вечно молодой и бесконечно любимый публикой проект в постановке Белорусского государственного музыкального театра и поговорить о дальнейшем сотрудничестве.


Что такое мюзикл, белорусы уже знают. Правда знают, скорее, понаслышке. А вот россияне активно культивируют у себя этот заокеанский "фрукт". И он, судя по всему, неплохо у них прижился. А возможно ли "пересадить" мюзикл на белорусскую культурную почву? Примется ли, даст ли всходы?


Мы привыкли к тому, что в театре за считанные минуты на сцене возводят средневековые замки, через четверть часа они исчезают, уступая место живописным пейзажам. Такие фокусы могут происходить несколько раз в течение спектакля. Зритель никогда не задумывается над тем, как происходят эти чудеса, он увлечен игрой актеров. Между тем, заглянув за занавес во время антракта или минутного перерыва между сценами, вы были бы немало удивлены, увидев процесс преображения сцены.


На протяжении четырех месяцев в Белорусском государственном музыкальном театре стучали, пилили, красили, мыли, шлифовали…


В минувший вторник первый "постремонтный" спектакль показал своим зрителям Белорусский государственный музыкальный театр. За обновлением интерьера пришло время обновления репертуара.


Памятаеце? Выкапаў Бураціна ямку, паклаў туды свае манеты – і стаў чакаць, калі на тым месцы вырасце дрэва з грашымі. У дадзеным выпадку гісторыя атрымалася іншая, хаця і не менш казачная: "заклаў" тэатр грошы, выдаткаваныя Мінгарвыканкамам, у аркестравую яму – i вырас у тэатры не толькі сам "Бураціна", але i новыя шыкоўныя крэслы, і яшчэ сёе-тое.


В России нынче бум на мюзиклы: "Шумело" "Метро", затем – печально-знаменитый "Норд-Ост", после "Нотр Дам де Пари" и, наконец, "Чикаго". О том, что последний проект осуществила "венценосная" чета Киркоров-Пугачева, благодаря массированной рекламе знает каждый житель Беларуси. А вот о том, что мюзикл "Чикаго" мог еще два года тому назад появиться на сцене Белорусского музыкального театра, знают немногие.


Не так часто нам предоставляется возможность общаться с людьми, жизнь которых проходит на сцене. И когда артист на ней волнуется, плачет, радуется, грустит, нам порой кажется, что вот это и есть его жизнь, таков он и есть.


До нынешнего московского визита биография Поклитару была известна лучше, чем его хореография. В Москву он привез спектакль для двоих "Мир не кончается у дверей дома" – детский рисунок жирным фломастером.


У кожнай класічнай аперэце ўдзельнічае хор. Са з'яўленнем новых жанраў – мюзікла, эстраднага шоу – яго роля ў спектаклях значна ўзрасла. У сёлетняй прэм'еры Дзяржаўнага музычнага тэатра Беларусі "Галактыка кахання" хор увогуле знаходзіцца ў цэнтры ўвагі гледачоў. Ён працуе на сцэне больш за ўсіх іншых выканаўцаў.


Уверена, те из вас, кто часто ходит на спектакли Государственного музыкального театра, хорошо знают народную артистку Беларуси Викторию Мазур, нашу сегодняшнюю героиню. Недавно состоялся грандиозный бенефис, посвященный ее юбилею. Чем не повод поближе познакомиться со звездой белорусской оперетты, которая работает в Музыкальном театре с самого его основания?


Паўнюткая зала, мора кветак i віншаванняў (не толькі ад сяброў i прыхільнікаў, але і ад высокіх афіцыйных асоб), прыгожая музыка i цудоўныя галасы – ўсё гэта прыкметы нядаўняга бенефіса народнай артысткі Беларусі Biкторыі Мазур, вядучай салісткі Дзяржаўнага музычнага тэатра.


Анатоль КАСЦЕЦКІ – рыцар сваей прафесіі. Яго жыццё цапкам падпарадкавана сцэне i аднаму тэатру, якому ён служыць вось ужо чвэрць стагоддзя.


Страницы: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] 46 [ 47 ] [ 48 ] [ 49 ] [ 50 ] [ 51 ] [ 52 ] [ 53 ] [ 54 ] [ 55 ] [ 56 ] [ 57 ] [ 58 ] [ 59 ] [ 60 ] [ 61 ] [ 62 ] [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] [ 71 ] [ 72 ] [ 73 ] [ 74 ] [ 75 ] [ 76 ] [ 77 ]