На завяршэнні мінулага тэатральнага сезона, напрыканцы ліпеня, калі стомленыя гарачынёй гараджане марылі толькі пра адпачынак, мора або шум зялёнай лістоты на лецішчы, Беларускі акадэмічны музычны тэатр паказаў сваю новую работу – "Любоў па-італьянску", пазначыўшы жанр як "музычны феерверк у 2-х дзеях". Якая ж яна, італьянская любоў? Закрыццё сезону ў Беларускім дзяржаўным акадэмічным музычным тэатры прайшло ў стылі камедыі дэль-артэ і італьянскага неарэалізму 1960-х гг. Музычны феерверк у 2-х дзеяннях "Каханне па-італьянску" – гучная прэм'ера напрыканцы 41 тэатральнага сезону, пасля якой, перакананыя стваральнікі пастаноўкі, Мінскі музычны тэатр можа смела выязджаць на гастролі хоць у самую Італію! Театральный сезон подошел к концу. До сентября зал Белорусского государственного академического музыкального театра будет тосковать по зрителям. Напоследок труппа театра порадовала поклонников искусства очередной премьерой – музыкальным фейерверком "Любовь по-итальянски". У Беларускім дзяржаўным акадэмічным музычным тэатры завяршыўся 41-ы сезон – прэм'ерай музычнага феерверка "Каханне па-італьянску". Пад гэтай інтрыгуючай назвай "схаваліся", насамрэч, ажно дзве прэм'ерныя аднаактоўкі. Першая – камічная опера Г.Даніцэці "Званочак, або Шлюбная ноч аптэкара". Другая – музычнае рэвю "Шлягеры неапалітанскага квартала". С детьми XXI века разговаривать надо на их языке, тем более – рассказывать сказки. Поэтому, посидев не один день в раздумьях, режиссер Анастасия Гриненко написала либретто своей очередной постановки на понятном поколению next языке. Таким образом в афише Белорусского государственного академического музыкального театра появился спектакль "Красная Шапочка. Поколение next". 12 і 13 верасня ў Беларускім дзяржаўным акадэмічным музычным тэатры адбылася прэм'ера эксцэнтрычнага балета ў 2-х дзеях "12 крэслаў" Г. Гладкова. 12 и 13 сентября в Белорусском государственном академическом музыкальном театре прошла премьера эксцентрического балета "12 стульев" по мотивам одноименного романа Ильфа и Петрова. На премьеру в Минск приехал и автор музыки – композитор, народный артист России Геннадий Гладков. Посмотрев спектакль, Геннадий Игоревич охарактеризовал минскую постановку "12 стульев" одним словом из лексикона Эллочки-людоедки: "Блеск!" У сярэдзіне верасня Беларускі акадэмічны музычны тэатр запрасіў на прэм’еру эксцэнтрычнага балета "12 крэслаў" на музыку Генадзя Гладкова. Такім чынам знакаміты Астап Бендэр, вялікі камбінатар і сын турэцкага падданага, а таксама Іпаліт Мацвеевіч Вараб’янінаў (ён жа Кіса), бацька рускай дэмакратыі і прадвадзіцель павятовага дваранства, трапілі ў Мінск. Беларускі музычны тэатр і Генадзя Гладкова звязвае ўдалы вопыт пастаноўкі мюзікла для дзяцей і дарослых "Прыгоды брэменскіх музыкантаў". Таму не дзіўна, што стваральнікі таго спектакля (рэжысёр Анастасія Грыненка, харэограф Дзмітрый Якубовіч і дырыжор Мікалай Макарэвіч) зноў звярнуліся да творчасці маэстра. В Белорусском государственном академическом музыкальном театре появились "12 стульев". Эксцентрический балет с таким названием поставила супружеская чета: балетмейстер Дмитрий Якубович и режиссер Анастасия Гриненко. К слову, для них обоих работа подобного масштаба — дебют. Знакаміты расійскі кампазітар Генадзь Гладкоў, вядомы, найперш, па сваёй кінамузыцы, стаў, безумоўна, галоўнай дзейнай асобай прэм’еры балета "12 крэслаў" у Беларускім дзяржаўным акадэмічныm музычным тэатры. Нашу пастаноўку свайго твора, раней увасобленага ў некалькіх расійскіх тэатрах, 76-гадовы майстар ацаніў любімым словам гераіні Элачкі: "Бляск!". У той час як Музычны тэатр завяршаў сезон прэм'ерай "Кахання па-італьянску", балетная трупа гастралявала ў Брэсце і Кобрыне. А паралельна з рэпетыцыямі згаданай прэм'еры, дзе была задзейнічана ўсяго адна пара танцораў, ставіла двухактовы балет "12 крэслаў" паводле аднайменнага рамана І. Ільфа і Я. Пятрова. Датай прэм'еры абралі, згодна з колькасцю крэслаў, – 12 верасня, на пачатку новага сезона. "Голубая камея " почти год идет с аншлагами, она прочно вошла в репертуар Музыкального. Спектакль лишь отдаленно напоминает родоначальницу жанра – оперетту, он очень динамичный, весь в танце, движении, блеске, смене декораций, это почти шоу. Несомненно, гламурный мюзикл. Ирина Дорофеева – популярная и любимая певица не только в Беларуси, но и за ее пределами. Из года в год она организовывает масштабные гастрольные туры по регионам республики, ее концерты с большим успехом проходят в малых и больших городах, а песни становятся хитами, едва попав в радиоротацию. Недавно артистка весьма удачно дебютировала в мюзикле "Голубая камея". Над чем певица работает сейчас и легко ли далась ей партия княжны Таракановой? Вчера и сегодня в Белорусском государственном академическом музыкальном театре – премьера мюзикла "Голубая камея", созданного российским композитором и продюсером Кимом Брейтбургом в содружестве с поэтом-песенником Кареном Кавалеряном, который выступил автором либретто. Оба автора – персоны в шоу-бизнесе известные. В творческом багаже каждого – ряд популярных песен и успешная работа со многими эстрадными звездами. Российский рок-музыкант, композитор и продюсер Ким Брейтбург 4 и 5 февраля представит на сцене Музыкального театра в Минске премьеру мюзикла "Голубая камея".В интервью журналу Where Minsk накануне премьеры Ким Брейтбург рассказал о том, что подвигло его выйти на театральную сцену. В начале февраля в Белорусском государственном академическом музыкальном театре состоялась премьера совместного российско-белорусского проекта – мюзикла "Голубая камея", либретто к которому написал Карен Кавалерян, а музыку – известный российский композитор Ким Брейтбург. Это первая постановка мюзикла на сцене музыкального театра, в которой заняты белорусские артисты. События далекой истории – благодатная почва для художественных сюжетов. Никто не скажет точно: так ли все было на самом деле. В премьерном мюзикле "Голубая камея" речь идет о княжне Таракановой, хорошо известной по пьесе советского драматурга Леонида Зорина "Царская охота". В новой версии авторы даровали авантюристке и кокетке в финале счастливую любовь. И можно сказать наверняка: зритель против таких вольностей возражать не станет. "Візітная картка" калектыву – паняцце зменлівае. Заўсёднікі Музычнага тэатра згадаюць, што ў 1990-я гады пад такую катэгорыю траплялі мюзіклы Уладзіміра Кандрусевіча "Джулія" і "Шклянка вады". У складаныя для трупы 2000-я іх месца занялі мюзіклы для дзяцей і дарослых "Бураціна.by" і "Прыгоды брэменскіх музыкантаў", пастаўленыя рэжысёрам Настассяй Грыненка. Цяпер жа вектар зрушыўся ў бок міжнародных праектаў. На сцене Белорусского государственного академического музыкального театра состоялась премьера мюзикла "Голубая камея", авторами которого стали известный российский композитор и продюсер Ким Брейтбург и не менее известный поэт-песенник Карен Кавалерян. |
тел.: (017) 275-81-26
220030, г. Минск, ул. Мясникова, 44
Свидетельство о государственной регистрации № 100744263 от 18 февраля 2009г., УНП 100744263