Учреждение Заслуженный коллектив Республики Беларусь
Белорусский государственный академический музыкальный театр
Главная/Пресса

Пресса

ВСЯ АФИША
Подписаться на рассылку:
это поле обязательно для заполнения
Имя:*
это поле обязательно для заполнения
Фамилия:*
это поле обязательно для заполнения
E-mail:*
Спасибо! Форма отправлена

Скандалы і непаразуменні ў Беларускім дзяржаўным акадэмічным музычным тэатры павінны скончыцца з прызначэннем новага мастацкага кіраўніка, чыя пасада пуставала каля паўгода. Цяпер мастацкім кіраўніком тэатра з'яўляецца Адам Мурзіч, які шмат гадоў працаваў у Мінскай музычнай вучэльні педагогам па вакале, загадчыкам вакальнай кафедры.


Художественным руководителем Белорусского государственного академического музыкального театра стал заслуженный работник культуры Беларуси Адам Мурзич.


Лёсы тэатраў – як лёсы людзей: то паласа белая, то паласа чорная. За апошнія гады Беларускаму акадэмічнаму музычнаму тэатру давялося многае перажыць: скандалы, масавыя звальненні зорак аперэты, адкрытыя лісты ў рэспубліканскія выданні і нават у Міністэрства культуры. Некалькі месяцаў тэатр заставаўся без кіраўніцтва: Аляксей Ісаеў, які сумяшчаў пасады дырэктара і мастацкага кіраўніка, падаў у адстаўку, і шэкспіраўскія жарсці за кулісамі трохі сціхлі. Зімой трупе быў прадстаўлены новы дырэктар – Аляксандр Пятровіч, а вось мастацкага кіраўніка абралі толькі зараз. Вакантную пасаду заняў Адам Мурзіч.


Музкомедию ждет чистка репертуара и возвращение к классике.


Наўрад ці трэба разважаць пра тое, чаму сучасныя музычныя тэатры робяць стаўку на класіку і чым яна прыцягвае сённяшнюю публіку. Класіка – гэта музыка на ўсе часы, вартасць якой правераная ўжо некалькімі пакаленнямі, і класіка заўсёды – навіна. Яна ніколі не надакучвае, бо мае невычэрпны патэнцыял для духоўных, інтэлектуальных, вобразных, эстэтычных адкрыццяў і творчых эксперыментаў, для развіцця прафесійнага майстэрства выканаўцаў і культуры публікі.


Напрыканцы сезону, калі ўсе думкі мусяць быць пра адпачынак, Музычны тэатр надзвычай актыўна анансуе праекты на наступны сезон.


Напрыканцы снежня, у рамантычны час чакання Новага года прынята падводзіць вынікі. Пра іх задумваюцца кожны творчы чалавек, мастацкі калектыў, цэлая дзяржава. Чым было адметнае наша музычнае жыццё на працягу 2010 года? Якімі падзеямі, прэм’ерамі, фестывалямі запомнілася? Хто быў галоўным героем? Пра гэта і хацелася б паразважаць.


"Круглы стол" часопіса "Мастацтва", які быў запланаваны тады, калі ў тэатры яшчэ не змянілася так рашуча мастацкае кіраўніцтва, сабраў і практыкаў, тых, хто служыць у тэатры, і крытыкаў, якія назіраюць за яго дзейнасцю.


Беларускі дзяржаўны акадэмічны музычны тэатр распачаў новы этап свайго развіцця. Перажыўшы ў першай палове 2010-га змену кіраўніцтва і ажыццявіўшы некалькі цікавых праектаў, з новага сезона тэатр літаральна "засыпае" журналістаў запрашэннямі чарговы раз напісаць пра Музычны.


В белорусской оперетте уже новый директор, а вот место главрежа пока свободно.


Сказаць пра Генадзя Панцеляймонавіча Праваторава можна шмат, бо ён супрацоўнічаў амаль з усімі музычнымі калектывамі Беларусі і ў кожным пакінуў значны след і добрыя ўспаміны пра сябе. А мне ўдвая прыемна распавесці пра яго, бо я з’яўляюся сведкам яго паспяховага ўваходжання ў прафесію са студэнцкага часу. Пазней нашы шляхі неаднойчы перасякаліся, пакуль не сышліся ў Мінску.


Ці часта ладзяцца ў нас творчыя вечарыны хормайстраў, тым больш – звязаных з тэатрам? Рэдка. Тлумачэнне простае – музычных тэатраў толькі два. Таму ўсеагульную цікавасць – публікі, музыкантаў, прэсы – выклікала "Магія кахання", творчая вечарына Святланы Пятровай, галоўнага хормайстра Беларускага акадэмічнага музычнага тэатра. Яскравых падзей у нашым музычна-тэатральным жыцці не так і багата, каб прапусціць безумоўна нешараговую.


Сначала он был актером, известным прежде всего ролью Мистера Икс. А сегодня Алексей Исаев – заслуженный артист Беларуси, директор и художественный руководитель Белорусского государственного академического музыкального театра. – В этой должности я уже семь с половиной лет, – говорит Алексей Николаевич. – Возможно, не все успел сделать, но творческих замыслов много, и все предназначены для наших зрителей.


Антон Заянчковский еще студентом Минского государственного музыкального училища имени Глинки пел в хоре. Затем его начали приглашать в более крупные проекты. Одной из первых была роль Волка в детском мюзикле "Золотой цыпленок". Тогда молодой артист понял: надо продолжить образование. И поступил в Белорусскую государственную академию музыки. В Белорусском государственном академическом музыкальном театре он с 1993 года.


Возможно, когда-нибудь солистку Белорусского государственного академического музыкального театра Наталью Глух будут встречать так же, как приму Наталью Гайду. Между прочим, Глух мечтает быть похожей на своего кумира.


Шматлікія вобразы, створаныя гэтай артысткай, увасабляюць мару і ідэал. Прывабны, зіхатлівы, недасяжны. Той, які, магчыма, так ніколі і не сустрэнуць у рэальным жыцці прадстаўнікі моцнай паловы чалавецтва. Той, да якога, магчыма, так і не ўздымуцца ў паўсядзённасці прадстаўніцы лепшай яго паловы. Ролі, сыграныя ёю, успрымаюцца як разнастайныя праявы прывабнай і невытлумачальнай жаноцкасці – пяшчоты і летуценнасці, моцнага кахання і абаяльнасці, гарэзнасці і журбы.


Ее имя значится во всех белорусских энциклопедиях, в издании "Кто есть кто. Деловой мир СНГ" и даже во всемирном справочнике "Who is Who", в который вошли имена самых знаменитых женщин мира. Всемирным биографическим центром в Кембридже в 1997-1998 годах она была названа Человеком года. Но даже если бы эта актриса не имела всех своих почетных званий и регалий, ее роль в развитии белорусского искусства не стала бы меньше.


У першы дзень мая народную артыстку Беларусі Наталлю Гайду віншавалі з юбілеем. Узрост імянінніцы – не загадка: любіміца публікі, чароўная і мудрая каралева музычнага тэатра сама кажа, што нарадзілася ў 1939-м. Загадка – яе творчы талент, непадуладны гадам, памножаны на жаночую абаяльнасць, высокі прафесіяналізм, рэдкасную працавітасць, патрабавальнасць да сябе, душэўную маладосць і… нечаканасць.


У першы дзень мая яна адзначыла свой юбілей. Хіба гэта не сур'ёзная нагода пагутарыць з прымай Беларускага дзяржаўнага акадэмічнага музычнага тэатра, народнай артысткай Беларусі? Пагутарыць пра яе няпросты шлях на сцэну, пра яе педагогаў і вучняў, пра любімыя партыі, пра адметнасць жанраў аперэты і мюзікла.


Народная артистка Беларуси Наталья Гайда не перестает удивлять поклонников своего таланта. Блистать она будет и на юбилейном вечере, который пройдет 15 мая в Белорусском государственном академическом музыкальном театре.


Страницы: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] [ 46 ] [ 47 ] [ 48 ] [ 49 ] [ 50 ] [ 51 ] [ 52 ] [ 53 ] [ 54 ] [ 55 ] [ 56 ] [ 57 ] [ 58 ] [ 59 ] [ 60 ] [ 61 ] 62 [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] [ 71 ] [ 72 ] [ 73 ] [ 74 ] [ 75 ] [ 76 ] [ 77 ] [ 78 ] [ 79 ] [ 80 ] [ 81 ] [ 82 ] [ 83 ] [ 84 ] [ 85 ] [ 86 ] [ 87 ] [ 88 ] [ 89 ] [ 90 ] [ 91 ] [ 92 ] [ 93 ] [ 94 ] [ 95 ] [ 96 ] [ 97 ] [ 98 ] [ 99 ] [ 100 ] [ 101 ] [ 102 ] [ 103 ] [ 104 ] [ 105 ]

Исключительные права на материалы, размещенные на Интернет-сайте Белорусского государственного академического музыкального театра (www.musicaltheatre.by), в соответствии с законодательством об авторском праве и смежных правах Республики Беларусь, принадлежат Учреждению “Заслуженный коллектив Республики Беларусь “Белорусский государственный академический музыкальный театр” и не подлежат использованию в какой бы то ни было форме без письменного разрешения правообладателя. По вопросам использования материалов, размещенных на сайте, обращаться на e-mail: marketing@musicaltheatre.by

Мы в социальных сетях: