Учреждение Заслуженный коллектив Республики Беларусь
Белорусский государственный академический музыкальный театр
Главная/Пресса

Пресса

Подписаться на рассылку:
это поле обязательно для заполнения
Имя:*
это поле обязательно для заполнения
Фамилия:*
это поле обязательно для заполнения
E-mail:*
Спасибо! Форма отправлена
Опрос
Вы уже видели премьеру оперетты "Прекрасная Елена"? Как впечатления?

21 лістапада ў Музычным тэатры адбылася беларуская прэм’ера камічнай оперы азербайджанскага класіка Узэіра Гаджыбейлі (па-расійску Гаджибекова) "Аршын мал алан" у пастаноўцы заслужанага дзеяча мастацтваў Азербайджанскай рэспублікі Хафіза Гуліеў.


Наверное, только в костюмерной можно полноценно почувствовать себя любимым героем того или иного спектакля. В Белорусском государственном академическом музыкальном театре корреспонденту "МК" прежде всего захотелось стать… Дон-Жуаном.


З’яўленне ў сталічных тэатрах пастановак у жанры мюзікла па-ранейшаму выклікае самыя розныя меркаванні. Лічу прымальнымі і вітаю любыя адаптацыі, рэінтэрпрэтацыі (або перастварэнні) гэтага жанру – пры ўмове, што яны арыгінальныя, неардынарныя, стыльныя і высокапрафесійныя. І чым пастановак будзе больш, тым хутчэй спрацуе вядомы закон дыялектыкі аб пераходзе колькасці ў якасць.


Около театральных касс столицы снова появились очереди: сезон 2010-го – 2011 года открыт. Накануне нового театрального сезона о своих планах с журналистами поделилось руководство Белорусского государственного академического музыкального театра.


Шэрагам беларускіх прэм'ер і лепшых твораў мінулых гадоў здзівіў сімфанічны аркестр Беларускага дзяржаўнага акадэмічнага музычнага тэатра.


"Такой праграмы ў нашых сценах дагэтуль не было", – з радасцю зазначыў мастацкі кіраўнік Беларускага дзяржаўнага акадэмічнага музычнага тэатра Адам Мурзіч, прадстаўляючы журналістам гасцей з Францыі – удзельнікаў незвычайнага канцэрта.


Скандалы і непаразуменні ў Беларускім дзяржаўным акадэмічным музычным тэатры павінны скончыцца з прызначэннем новага мастацкага кіраўніка, чыя пасада пуставала каля паўгода. Цяпер мастацкім кіраўніком тэатра з'яўляецца Адам Мурзіч, які шмат гадоў працаваў у Мінскай музычнай вучэльні педагогам па вакале, загадчыкам вакальнай кафедры.


Художественным руководителем Белорусского государственного академического музыкального театра стал заслуженный работник культуры Беларуси Адам Мурзич.


Лёсы тэатраў – як лёсы людзей: то паласа белая, то паласа чорная. За апошнія гады Беларускаму акадэмічнаму музычнаму тэатру давялося многае перажыць: скандалы, масавыя звальненні зорак аперэты, адкрытыя лісты ў рэспубліканскія выданні і нават у Міністэрства культуры. Некалькі месяцаў тэатр заставаўся без кіраўніцтва: Аляксей Ісаеў, які сумяшчаў пасады дырэктара і мастацкага кіраўніка, падаў у адстаўку, і шэкспіраўскія жарсці за кулісамі трохі сціхлі. Зімой трупе быў прадстаўлены новы дырэктар – Аляксандр Пятровіч, а вось мастацкага кіраўніка абралі толькі зараз. Вакантную пасаду заняў Адам Мурзіч.


Музкомедию ждет чистка репертуара и возвращение к классике.


Наўрад ці трэба разважаць пра тое, чаму сучасныя музычныя тэатры робяць стаўку на класіку і чым яна прыцягвае сённяшнюю публіку. Класіка – гэта музыка на ўсе часы, вартасць якой правераная ўжо некалькімі пакаленнямі, і класіка заўсёды – навіна. Яна ніколі не надакучвае, бо мае невычэрпны патэнцыял для духоўных, інтэлектуальных, вобразных, эстэтычных адкрыццяў і творчых эксперыментаў, для развіцця прафесійнага майстэрства выканаўцаў і культуры публікі.


Напрыканцы сезону, калі ўсе думкі мусяць быць пра адпачынак, Музычны тэатр надзвычай актыўна анансуе праекты на наступны сезон.


Напрыканцы снежня, у рамантычны час чакання Новага года прынята падводзіць вынікі. Пра іх задумваюцца кожны творчы чалавек, мастацкі калектыў, цэлая дзяржава. Чым было адметнае наша музычнае жыццё на працягу 2010 года? Якімі падзеямі, прэм’ерамі, фестывалямі запомнілася? Хто быў галоўным героем? Пра гэта і хацелася б паразважаць.


"Круглы стол" часопіса "Мастацтва", які быў запланаваны тады, калі ў тэатры яшчэ не змянілася так рашуча мастацкае кіраўніцтва, сабраў і практыкаў, тых, хто служыць у тэатры, і крытыкаў, якія назіраюць за яго дзейнасцю.


Беларускі дзяржаўны акадэмічны музычны тэатр распачаў новы этап свайго развіцця. Перажыўшы ў першай палове 2010-га змену кіраўніцтва і ажыццявіўшы некалькі цікавых праектаў, з новага сезона тэатр літаральна "засыпае" журналістаў запрашэннямі чарговы раз напісаць пра Музычны.


В белорусской оперетте уже новый директор, а вот место главрежа пока свободно.


Сказаць пра Генадзя Панцеляймонавіча Праваторава можна шмат, бо ён супрацоўнічаў амаль з усімі музычнымі калектывамі Беларусі і ў кожным пакінуў значны след і добрыя ўспаміны пра сябе. А мне ўдвая прыемна распавесці пра яго, бо я з’яўляюся сведкам яго паспяховага ўваходжання ў прафесію са студэнцкага часу. Пазней нашы шляхі неаднойчы перасякаліся, пакуль не сышліся ў Мінску.


Ці часта ладзяцца ў нас творчыя вечарыны хормайстраў, тым больш – звязаных з тэатрам? Рэдка. Тлумачэнне простае – музычных тэатраў толькі два. Таму ўсеагульную цікавасць – публікі, музыкантаў, прэсы – выклікала "Магія кахання", творчая вечарына Святланы Пятровай, галоўнага хормайстра Беларускага акадэмічнага музычнага тэатра. Яскравых падзей у нашым музычна-тэатральным жыцці не так і багата, каб прапусціць безумоўна нешараговую.


Сначала он был актером, известным прежде всего ролью Мистера Икс. А сегодня Алексей Исаев – заслуженный артист Беларуси, директор и художественный руководитель Белорусского государственного академического музыкального театра. – В этой должности я уже семь с половиной лет, – говорит Алексей Николаевич. – Возможно, не все успел сделать, но творческих замыслов много, и все предназначены для наших зрителей.


Антон Заянчковский еще студентом Минского государственного музыкального училища имени Глинки пел в хоре. Затем его начали приглашать в более крупные проекты. Одной из первых была роль Волка в детском мюзикле "Золотой цыпленок". Тогда молодой артист понял: надо продолжить образование. И поступил в Белорусскую государственную академию музыки. В Белорусском государственном академическом музыкальном театре он с 1993 года.


Страницы: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] [ 46 ] [ 47 ] [ 48 ] [ 49 ] [ 50 ] [ 51 ] [ 52 ] [ 53 ] [ 54 ] [ 55 ] [ 56 ] [ 57 ] [ 58 ] [ 59 ] 60 [ 61 ] [ 62 ] [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] [ 71 ] [ 72 ] [ 73 ] [ 74 ] [ 75 ] [ 76 ] [ 77 ] [ 78 ] [ 79 ] [ 80 ] [ 81 ] [ 82 ] [ 83 ] [ 84 ] [ 85 ] [ 86 ] [ 87 ] [ 88 ] [ 89 ] [ 90 ] [ 91 ] [ 92 ] [ 93 ] [ 94 ] [ 95 ] [ 96 ] [ 97 ] [ 98 ] [ 99 ] [ 100 ] [ 101 ] [ 102 ] [ 103 ]

тел.: (017) 275-81-26

220030, г. Минск, ул. Мясникова, 44

Свидетельство о государственной регистрации № 100744263 от 18 февраля 2009г., УНП 100744263

Исключительные права на материалы, размещенные на Интернет-сайте Белорусского государственного академического музыкального театра (www.musicaltheatre.by), в соответствии с законодательством об авторском праве и смежных правах Республики Беларусь, принадлежат Учреждению “Заслуженный коллектив Республики Беларусь “Белорусский государственный академический музыкальный театр” и не подлежат использованию в какой бы то ни было форме без письменного разрешения правообладателя. По вопросам использования материалов, размещенных на сайте, обращаться на e-mail: belmustheatre@gmail.com
Мы в социальных сетях: